13 Kasım 2016 Pazar

Sihirbaz Projesi


Sihirbaz isimli projeyi Asiye ,Burak ve Seda ile gerçekleştiriyoruz. Projenin senaryosunu ekip toplantıları ve uzun bir süreye yayarak çıkarttık. bu sürece senaryonun taslaklarını hocalarımızın eleştirilerine sunarak devam ettik. Senaryo süreci tamamlandıktan sonra Konsept Tasarım aşamasına geçtik.


Projedeki Rolüm ilk süreçlerde ekibin koordinasyonunu sağlamak ve herkes gibi nasıl bir iş çıkarabiliriz sorusunu sorup fikir üretmekti. Senaryo tamamlandıktan sonra Konsept tasarım görevini üstlenip Filmdeki genel atmosferi ve karakterin tasarımlarını çizdim.


Şapkanın ve Sakalın yörüngesi


Eskizler
Eskiz

Renkli deneme

farklı çizim tarzları ile sihirbaz

body expression
İvme Hareketi pozu

Sihirbaz karakteri uzun ve sivri hatlara sahip hareketli bir karakter.Çok ani hareketler ve uzun süreli hareketsizlikler ile izleyiciye her an her şeyi yapabilecek biri olduğu izlenimini vermek için bu şekilde tasarladım. Karakterin görünümünü tasarken Homeland’den Mandy Patinkin’den esinlendim.



 Mandy Patinkin 

 Mandy Patinkin Body expression

Karakterin tasarımını tamamlamadan önce 3D olarak nasıl duracağını anlamak için 3D modellemeler yaptım. İlk modellememi Kil ile yaptım ardından Bush’ta kabaca bir modelleme yaptım.





3D olarak nasıl duracağını anladıktan sonra T pozlarını çizip modellemeden sorumlu ekip üyesine yönlendirdim









birkaç revizeden sonra Ekteki son haline karar verdik



(Ek.20 ilk modelleme Asiye)
ilk modelleme asiyeye ait

2.seferde vücutta buna karar verdik modelleyen: burak

3.deneme burak

4.deneme asiye

Son aşamada kafa burak tarafından zbrush'ta modellendi
Karakter tasarımı tamamladıktan sonra kullanılacak olan Sahne mekanının modellemesine geçtim. Fikir edinmek için eski tarzlarda tasarlanmış tiyatro salonlarının görsellerini araştırdım.

ardından animasyonlardaki sahne tasarımlarına bakıp fikir edindim.




Edindiğim fikirleri uygulamaya başladım ilk yaptığım model sadece sahne kısmıydı. Fakat bilgisayar hatası yüzünden ilk yaptığım modeli kaybettim.





İkinci model ise daha geniş oldu tasarım olarak bitti sadece ayrıntılar ve texture yapılacak


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder