- Seviyenin nasıl oluştuğunu düşünüyorsun?
- Bu seviyeyi nasıl yapardınız (son parçaya kadar)?
- kaba bir layout çizin ve oyuncu seviyede nasıl gezinmek zorunda kaldı
- Haritada hiç kayboldun mu? Sizi takip etmek için neden ve ne yapılabilirdi?
- Seviye, oyuncuya rehberlik etmek için nasıl kullanılır? (Işık? Kompozisyon ve Çerçeveleme? Amaç? Radar? Öykü ve Diyalog?)
- Renk, çevrenin belirli bir duygusal ve duygusunu iletmek için kullanılıyor mu?
- Dünya nasıl hayata geçiriliyor? (ses, fx, animasyon, varlıklar vb.)
- Oynanabilir alan, oynanabilir olmayan alandan nasıl engelleniyor?
- Oyun alanı ve mekaniği kolaylaştırmak için oynanabilir alan nasıl kullanılır?
- Hedefler nasıl belirlenir ve senaryo halinde bir etkinlik sırasında hangi kararlar alınır?
- Bu savaş alanı nasıl tasarlandı ve neden etkili ya da etkisiz?
- Seviye tasarımcısı oyuncuya oyun ilerledikçe oyunun gerekli becerilerini öğretiyor?
- Oyunun ilerlemesi nasıl? Çok zor? Çok kolay? Nasıl iyileştirirsiniz?
- Hızlanma ve denge nasıl uygulanıyor?
- Hikaye nasıl ortaya çıkıyor?
- Çevrede herhangi bir keşif var mıydı? Etkili bir şekilde uygulandı mı yoksa dikkat dağıtıcı mıydı?
- Oyuncu keşif için nasıl ödüllendirildi?
- Bu seviyenin nasıl optimize edildiğini düşünüyorsunuz?
- Seviye ne yaptı? Kendi işinize uygulayabileceğiniz ondan öğrendiğiniz şeyler nelerdir?
- Seviyedeki hatalar neydi? Onları nasıl geliştirirsiniz?
- Level eğlenceli miydi? Neden?
3 Temmuz 2019 Çarşamba
Oyun Oynarken Sorulması Gereken Sorular
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
D0ru sorular!!!
YanıtlaSil