3 Temmuz 2019 Çarşamba

Oyun Oynarken Sorulması Gereken Sorular

  1. Seviyenin nasıl oluştuğunu düşünüyorsun?
  2. Bu seviyeyi nasıl yapardınız (son parçaya kadar)?
  3. kaba bir layout çizin ve oyuncu seviyede nasıl gezinmek zorunda kaldı
  4. Haritada hiç kayboldun mu? Sizi takip etmek için neden ve ne yapılabilirdi?
  5. Seviye, oyuncuya rehberlik etmek için nasıl kullanılır? (Işık? Kompozisyon ve Çerçeveleme? Amaç? Radar? Öykü ve Diyalog?)
  6. Renk, çevrenin belirli bir duygusal ve duygusunu iletmek için kullanılıyor mu?
  7. Dünya nasıl hayata geçiriliyor? (ses, fx, animasyon, varlıklar vb.)
  8. Oynanabilir alan, oynanabilir olmayan alandan nasıl engelleniyor?
  9. Oyun alanı ve mekaniği kolaylaştırmak için oynanabilir alan nasıl kullanılır?
  10. Hedefler nasıl belirlenir ve senaryo halinde bir etkinlik sırasında hangi kararlar alınır?
  11. Bu savaş alanı nasıl tasarlandı ve neden etkili ya da etkisiz?
  12. Seviye tasarımcısı oyuncuya oyun ilerledikçe oyunun gerekli becerilerini öğretiyor?
  13. Oyunun ilerlemesi nasıl? Çok zor? Çok kolay? Nasıl iyileştirirsiniz?
  14. Hızlanma ve denge nasıl uygulanıyor?
  15. Hikaye nasıl ortaya çıkıyor?
  16. Çevrede herhangi bir keşif var mıydı? Etkili bir şekilde uygulandı mı yoksa dikkat dağıtıcı mıydı?
  17. Oyuncu keşif için nasıl ödüllendirildi?
  18. Bu seviyenin nasıl optimize edildiğini düşünüyorsunuz?
  19. Seviye ne yaptı? Kendi işinize uygulayabileceğiniz ondan öğrendiğiniz şeyler nelerdir?
  20. Seviyedeki hatalar neydi? Onları nasıl geliştirirsiniz?
  21. Level eğlenceli miydi? Neden?

1 yorum: