Geçen sene Animasyona Giriş dersinde PuppetPin Tool aletini öğrenirken basit bir karakter üzerinde yaptığım denemeler.
karakterin transparent olmayan tüm kısımlarına da polygonal
şekilde Mesh denilen bir görsel yerleşti
üst menüden Show Mesh seçeneğini kapatılabiliyormuş. Ayrıca Triangles ile Polygon sayisini değiştirebilirsiniz |
Pinler hareket ettirdikçe polygonal çizgiler uzayıp kısaldı bunu yaptıkça karakterde hareket kazandı. Bu tool bana photoshop 'taki liqufi bükülmeleri hatırlatıyor
Puppetları kullandıkça , eklemlerin çektikçe uzaması ve eklemlerin tam oynar olması gibi şeyler fark ettim (Puppet Tool'a Alternatif DuduIK Eklentisi)
Çok pin yerleştirdim karakterlerde daha az büklemler oldu
Az pin yerleştirdiğim karakterlerde daha fazla bükülme oldu ve Mesh deki poligon sayısı az olduğu için kırılmalar meydana geldi
Projeyi 3 ekim 2014'de tamamladım. Animasyon için Adobe After FX ve Puppet Tool
karakteri oluşturmak için Adobe Photoshop programlarından yararlandım
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder