17 Ekim 2015 Cumartesi

Yeni Dönem

Herkese Merhabalar Ben Halit

Geçen sene bu blogu açarkenki planım derste yaptığımız uygulamaları ve projeleri yüklemekti ve bu projelerin yapım aşamalarını ve ipuçlarını size aktarmaktı
Fakat beş tane yazıdan sadece bir tanesini yükleyebildim "Diğerlerini sonra yüklerim , sonra yaparım" diyerek geçiştirdim
Aradan 30 hafta geçmiş ve hiçbir yazı yayınlanmamıştı
Kendi kendime "bir günümü sadece bloga ayıracam ve tüm projeleri yükleyecem" dedim ama o bir gün hiç bir zaman gelmedi :D
Bundan sonra haftada en az bir günümü buna ayıracağım :)
Geçen seneki yazılarıda tekrar derleyip yayınlayacağım :)

Artık 2.sınıf oldum alanımla ilgili daha fazla ders görüyorum.
Bu dönem gördüğüm uygulamalı dersler ;  Animasyon-1 , Karakter oluşturma-1 , Grafik Desen ve İllüstrasyon
Bu dönem bloga bu derslerde yaptığım projeleri ve ödevleri tüm detaylarıyla burada paylaşacağım
Yeni postlar için takipte kalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder