3 Ekim 2016 Pazartesi

Strafor Günlüğü 2

Merhaba,

Geçen gün kurumaya bıraktığım bina bu sabah kurudu. Fakat sürdüğüm çamur beklediğim gibi strafor üzerinde doku bırakmadı. Bazı yerlerde hava kabarcığı gibi çamursuz benekler meydana geldi. Tüm gece bekleyen çamur karışımımın akışkanlığı azalmıştı. Fırça ile tekrar yoğun bir şekilde binanın alt kısmına çamuru uygulayıp tekrar kurumaya bıraktım.


Sabah koçtaş'a uğrayıp 3 çeşit strafor aldım. Bunlar beyaz sert strafor , Kalın pembe strafor ve ince pembe strafor. pembe straforlar önceden kullandığım mavi straforların yapısı ile hemen hemen aynı fakat beyaz strafor oldukça farklı. daha dert , dayanıklı ve dokusu ufak ufak köpük parçacıklarından oluşuyor. kesme ve havya ile yakma işlemlerinde problem çıkarmaz ise projenin devamını bu strafor türü ile devam etmeyi planlıyorum.



Satın aldığım diğer malzemeler:

Alüminyum Tel :karakter kuklalarını yapmak için* (izlediğim bir tutorial a göre diğer tellere göre daha dayanıklıymış) 

Maske banttı :iç mekan için duvar boyamada kullanmak için


Strafor yapıştırmak için özel yapılmış uhu marka yapıştırıcı


Eve gelir gelmez strafor yapıştırıcıyı denedim . Tezgahtar straforları yapıştırmak için özel üretildiğini ve en iyi strafor yapıştırma yöntemi olduğunu söyledi bende buna kanıp bir adet aldım :). Talimatlarını okudum 10dk bekleme süresi vardı bekledim. Normal uhu yapıştırıcı ile aynı sonucu elde ettim üstelik silikonla yapıştırdığım yerlere göre daha dayanıksızdı.

Binanın bodrum katının kapısı için çerçeve hazırladım .Yapıştırıcı olarak da elimde sadece aldığım strafor yapıştırıcısı olduğu için onunla yapıştırdım. Ama binaya tam yapıştırdım. Bu parçanın ahşap görünmesi için yarın ufak detaylar işleyeceğim .

Dünden kalan merdivenlerin arka kısmına silikon yapıştıramamıştım. Geçici olarak ahşap çubuk saplamıştım. Hazır elimde yapıştırıcı varken orayı yapıştırıp çubuklarını çıkardım.

Şuanda attığım ikinci çamur katının kurumasını bekliyorum. Yarın tüm malzemelerle stüdyoya yerleşip hazırladığım tuğlaları turuncuya boyayıp binaya yerleştiricem. vakit kalırsada 2. binaya hazırlamaya Başlayacağım.
İyi geceler
















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder